keskiviikko 5. marraskuuta 2014

Takaisin aurinkoon

Moikka! Oon ihan täpinöissäni, sillä lähden sunnuntaina viikon mittaiselle lomalle Espanjaan! Viimeksi olin siellä kolme vuotta sitten viettämässä joulua koko perheeni kanssa. Siitä lähtien olenkin katsellut säännöllisesti lentolippujen hintoja, mutta ei oikein löytynyt sopivaa ajankohtaa. Ukkini ja mummini viettävät talvet Espanjassa, joten nyt lähdenkin äitini kanssa heidän luokseen.

Olen hirveä kaamosmasentuja, joten viikko auringossa tulee tarpeeseen! Nyt kun illat (siis ennen kello neljää..) ovat pimentyneet, on energiat nollissa ja aamuisin kelloa torkutettu.. Tällä viikolla olen joutunut huidella ja soitella ties minne, kun olen hankkinut kaiken maailman todistuksia ja muita diabetestarvikkeita. Lentokoneeseen nimittäin tarvitsee todistuksen diabeteksesta, jotta saa lääkkeet mukaan... Edellinen todistukseni olikin vuodelta 2011, joten uusi oli hankittava.

Yritän lähteä matkaan mahdollisimman vähin tavaroin, jotta saan tuotua paljon juttuja sieltä. Kauheat vaatekriisit, kun yrittää miettiä jonkilaisia fiksuja vaatteita mukaan, joita pystyy yhdistelemään. Sitten on vielä sekin, että olen lukenut Málagassa tapahtuvista ryöstelyistä, jonka takia suositellaan pukeutumaan jotenkin "ei varakkaan" näköiseksi? :D Olen hirveä panikoija (maailmanloppu, sodat, ebola... You name it), joten lukeminen ryöstelystä ei kauheasti auttanut. Taidan vaan ottaa mukaan yhden pikkulaukun, joka menee olan yli ja suojella sitä kaikin voimin. Menipäs negatiiviseksi. :D Olen oikeasti ihan super innoissani auringosta ja lämmöstä, joten en anna pikku juttujen häiritä. ;)


Kuvituksena hetkiä viime kesästä. Leipomista, aurinkoa, mohitoja & grilliruokaa.. Ahh. Nyt olen ihan kesäfiiliksissä! Mukavaa viikkoa kaikille ja palaillaan lomalta ihanien kuvien kanssa! :)

                                                                         
                                                                           -Pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti