maanantai 13. lokakuuta 2014

Skin Perfection Challenge



Anti-Tiredness Beautifying Daily Care
Tänään alkoi Skin Perfection Challenge. Se on kilpailu, jossa jaetaan kokemuksia tuotteista, jotka saatiin testattavaksi. Kilpailussa on kolme tiimiä ja itse kuulun bloggaaja Janni Eharin tiimiin. :) Haaste kestää viisi viikkoa ja sitä voi seurata osoitteessa www.yourskinperfection.fi.

Odotin innolla tuotepaketin saapumista, sillä ihonhoito on minulle tärkeää. Diabeetikkona olen huomannut ihoni reagoivan hoitotasapainooni ja usein välillä se kaipaakin vähän extra boostia purkista... Vaikka ihoni on usein kuiva, se ei nauti paksuista voiteista. Olen siksi tosi iloinen tuotteiden kevyistä koostumuksista. Ne eivät ärsytä ainakaan minun herkkää ihoani. :) Kivoista pinkeistä paketeista plussaa, jotka ovat iloinen lisä hyllyilleni (vaikka ne notkuvat jo valmiiksi täysinä eri purkeista ja puteleista :D). Tuotteet eivät tuoksu juuri miltään, mikä on ihan hyvä asia joka päiväisessä käytössä.

Tällä viikolla haasteessa keskitytään erityisesti Anti-Tiredness Beautifying Daily Care -voiteeseen (lyhyesti pikakaunistaja). Kerron viikonloppuna mitä mieltä olen ko. tuotteesta, kunhan olen sitä hieman enemmän käyttänyt. Lisää muistakin tuotteista, kunhan saan kokeiltua niitä tarpeeksi! :)

Advanced Correcting Serum

Unifying Day Moisturiser 

Awakening Eye Cream


-Pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti