tiistai 11. joulukuuta 2012

Punaista, ruskeaa ja valkoista

Nyt kuulkaas tuli tämmönen ispiraatio. Joulumieltä kun piisaa, tuli hinku punaisiin kynsiin. Ensimmäiseksi leikkasin siis  maalarinteipistä sabluunat nätteihin tippeihin ja asettelin ne kynsiini. Tänään tuli valittua vaihteeksi tummanpunaista lakkaa (normaalin tummansinisen tilalle) perinteisen valkoisen sijasta. Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa, joten laitoin kuvat ikäänkuin tutorialiksi. Kynsilakka on Oriflamen coral red.


Eilen kokeilin myös ensimmäistä kertaa itseruskettavaa voidetta (Oriflamen) ja olen kyllä tyytyväinen tuloksiin. Kuorin ensin koko jalat ja sheivasin, jotta tulisi edes jotenkin tasaista jälkeä. Itse en ole tänään huomannut mitään laikkuja (voi johtua huonosta valosta... :D). Mielestäni sävy oli tosi kiva, eikä onneksi tullut Jersey Shore rusketusta... Ainoa huono asia mitä voin sanoa on se, että voide haisi todella pahalta. Saa nähdä uskallanko kokeilla vielä käsiinkin, kun tuntuu jotenkin tosi valkoselta.

Valkoisesta puheenollen... Alkaa jo ärsyttää tuo lumisade. Onse ihan kiva, että on lunta, mutta rajansa kaikella! Ei yhtään tee mieli astuakkaan ulos, kun tietää, että lumisateen takia on meikit poskilla vaikka olisi kuinka iso huppu. Pitää varmaan ruveta käyttämään vedenkestäviä meikkejä, jos tuo pyrytys ei lakkaa.

Kävin tänään myös veljelläni joka korjasi koneeni super nopeasti! Minä kun ajattelin olevani fiksu ja asensin uuden päivityksen, joka sai koko koneen tilttaamaan.. Oli kyllä kauheat vieroitusoireet, kun ei muutamaan päivään päässyt käyttämään omaa konetta. Sain myös hieman tassuterapiaa, koska veljelläni on kaksi tosi hassua ja läskiä kissaa, jotka tulevat syliin pötköttelemään. :) Oli tosi kiva päivä (lumisadetta lukuunottamatta) ! :)

                                                       Mukavaa viikkoa kaikille! :)

Olin tosi tyytyväinen tuloksiin!
Ja vielä muutama kuva kynsistä ;)








Viimeistelynä perhoskynsitarrat





-Pinja



2 kommenttia:

  1. Mä oon yrittänyt tehdä monesti noita kynsiä vapaalla kädellä, mut tää onkin hyvä vinkki, on varmaan tarkempi ja nopeampaa. Muutenkin tykkään noista tylpistä kynsistä, vaikka niitä teräviä näkeekin paljon, ne ei oo mun juttu ollenkaan.Ihana joulunpunainen värikin.

    VastaaPoista
  2. Olen ihan samaa mieltä. Suurin osa niistä terävistä kynsistä on ihan järkyttäviä. :D Ja itekkin olen kokeillut miljoonia kertoja tehdä vapaalla kädellä noita tippejä, eikä jostain kumman syystä tullut hirveän hienoa jälkeä. :)

    VastaaPoista