torstai 13. joulukuuta 2012

outfit kuumetta

   Olen nyt ollut tiistaista asti kuumeessa joten blogiin ei ole mun ostalta tullut postauksia, joten ajattelin nyt hyvittää asian ja vaivautua tekemään kuva kollaasin mun mielestä tyylikkäästä outfitista. En aijo tehdä tästä mitenkään pitkää, sillä oon vieläkin kipeänä.
   Mua ärsyttää tässä flunssassa ehkä eniten se, kuinka äiti luulee että sain itteni tahalleen kipeäksi, vaikka sain tartunnan Zelmiltä (poikaystävältäni). Täällä talossa kun satutaan ajattelemaan etten osaisi pukea tarpeeksi päälleni, mikä saisi mut aina kipeäksi. Totuus on, ettei mulla ole mikään paras vastustuskyky, mikä meinaa sitä, että jos joku läheinen on kipeä ja yskii mun lähelläni tuun automaattisesti kipeäksi. Ei oo tosiaankaan ihan parhaimpia ominaisuuksia meikäläisessä. 
   Mutta siihen outfittiin. Kävin vähän nelly.comissa selaamassa vaatteita, mistä tein sitten teille kollaasin. :)




- Venla

2 kommenttia: