maanantai 10. joulukuuta 2012

Gold & Music




    Tänään ajattelin laittaa tälläisen pienimuotoisen outfit- kuvan. Ei olla Pinjan kanssa näitä pahemmin tehty, joten ajattelin tänään tehdä poikkeuksen ja postata tälläistä kuvamateriaalia.
    Mutta, ennenkun menen yksityiskohtiin, kerron vähän miten mun päivä on mennyt. :)
    Mulla alkoi tänään MU.1.3. kurssi, mistä olin enemmän kun innoissani, sillä olen viimeksi päässyt musiikintunnille seittemännellä luokalla! Vaikka olenkin harrastanut paljon musiikkia, kuvaamataito vei voiton valinnaisten tuntien suhteen. Musa maikka innostui kyselemään ehkä vähän liikaakin koko luokan ollessa paikalla mun musiikki taustoistani. Kerroin kuinka on tullut laulettua kuorossa, osaan soittaa bassoa, ja muutenkin ollaan Pinjan kanssa laulettu bändissä nimeltä "hotters". Bändi oli koossa joskus vuonna 2008-2009, kun olimme vielä peukalon kokoisia. Meillä oli rummuissa Topi, kitarassa Joonas, Bassossa Simo(vaikka minä olisin halunnut soittaa sitä) ja olimme Pinjan kanssa laulamassa duettona. Bändin nimi tuli itseasiassa jostain kurkimäen leksun bändikellarin julisteesta "Hotter". Nyt kun nimeä rupeaa ajattelemaan, oli se kyllä aika huvittava.
   Eriikka (musiikinopettaja) päätti siis pistää kaikki oppilaat tekemään esitelmät mistä tahansa musiikkiin liittyvästä aiheesta, ja tähän esitelmään tulee liittää musiikki näyte. Päätettiin mun kaverini Joken kanssa tehdä parityötä, ja valittiin yhdessä kahdeksi vaihtoehdoksi Jeff Buckley ja Eric Clapton. Musiikki näytteenä olisi Jeff Buckley - Hallelujah tai Eric Clapton- Tears in heaven, riippuen kummasta halutaan tehdä koko esitelmä. Mitä mieltä te ootte? Kumpi olisi parempi?
Kommentoikaa ihmeessä. :)


Näitä pöllö riipuksia tuntuu löytyvän nykyään ihan kaikkialta...
omani kuitenkin ostin espanjasta ja paljon on ollut käytössä.

Mun uudet rakkaudet! Pari pulua tarttu kouraan Itäkeskuksen uudesta BIKBOKista.
Oli vaan pakko ostaaa.

Kengät/H&M/15€... Nyt äkkiä www.hm.comin alennusmyynteihin!

Nämä harmaat kaunokaiset ovat kyllä olleet ostamisen arvoiset!
 Erittäin hyvät jalassa!

Hyvää joulun odotusta kaikille! :)
-Venla

4 kommenttia:

  1. ihanat noi kengät ja tosiaanki huippu halvat!! ;o <3

    goldmine-elly.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parasta niissä on kyllä se miten hyviltä ne tuntuu jalassa! ;)

      Poista
  2. tehkää claptonista, tears in heaven ei oo niin kulutettu ku hallelujah :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekkin aloin jo kallistua claptonin puolelle. :D

      Poista