tiistai 15. tammikuuta 2013

Lumivalko ja Ruusunpuna


                      


Nyt olisi sen luvatun hiuspostauksen aika! Mä olen jo pitkään halunnut värjätä hiukset taas punaiseksi ja nyt oonkin tullut jo siihen tulokseen, että vaikka niistä on nyt tullut aika massatuote, pystyn silti rokkaamaan sen ja pitämään tyylini persoonallisena!
   Punasissa hiuksissa on vaan sitä jotain... Niissä on asennetta, rohkeutta sekä ne on vain yksinkertaisesti rock. Ne eivät (mun mielestäni) sovi hiljaisille ja ujoille tytöille, jotka pelkäävät ottaa kontaktia muihin ihmisiin. Onhan se nyt sanomattakin selvää, että punahiuksisia tuijotetaan koska he eivät ole niin basic- tallaajia kuten me blondit ja brunet. Punapäät on vähemmistöä! 
   Mulla on juuri nyt platinan vaaleat hiukset,
joten tulee varmasti olemaan mielenkiintoista taas pitkästä aikaa nähdä peilistä punapää! Tämän postauksen kuvissa en muuten esiinny, enkä omista kuvia itse, pahuksen kamera meni rikki. :(

                                                       
Tälläinen olisi nyt se ihanne värjäystulos! Mulla kun on niin vaalea ja hieman punertava iho niin ei mulle sovikaan muut hiusvärit kun blondi ja punainen. Aika rajoittavaa, muttei siinä mitään! :)

Tämä väri + leikkaus = unelma !

Olen myös tässä miettiny että voisi leikkauttaa tuollaisen vähän  tyylikkäämmän  hiusmallin,
Ihanan tuuhealta näyttää hiukset ja päänahkakin hengittää. Koettu on!
Hieman rasittavaa tosin on, että huomasin kuinka vaatekaappini kirjaimellisesti pursuaa beigen värisiä vaatteita, kiitos vaaleiden hiusten takia... Olen nimittäin huomannut sellaisen pienen seikan, että aina kun on eriväriset hiukset, tuppaan ostamaan niiden väriin helposti yhdistettäviä vaatteita. Varmaan neljä punaista paitaa saattaa just-ja-just löytyä, ja loput onkin jotain beigeä, mustaa tai sekalaista... Pitäisi ehkä ruveta uudestaan miettimään siellä vaatekaupoissa ettei tule napattua kaikkea turhaa heti ensimmäisenä.
ps. Sain muuten kuulla äidiltäni kommenttia kuinka mun tekstit on aina täynnä kirjotusvirheitä, mutta voin raa'asti laittaa ne lukihäiriön piikkiin. :)



- Venla
xoxo



6 kommenttia:

  1. Punaset hiukset on ihanat! :) Itelläki oli nuorempana pariinki otteeseen. Kivan erilaiset mut ei kuitenkaa liian räikeet! c:

    http://lifewithmadde.blogspot.fi/

    ps. kannattaa muuten ottaa tuo sananvahvistus pois kommentoinnista, se on nii ärsyttävä ja sen poistaminen laskis kynnystä kommentoida teiän postauksiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mullakin ollu jo punaset hiukset pari kertaa, mun mielestäni tosi hienot! Ja kiitos vinkistä ;)

      Poista
  2. Laita sitte kuvaa kun oot värjänny!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai! Tässä menee ehkä noin pari viikkoa ennenkuin värjään :)

      Poista
  3. Elä värjää! Olet niin ihaana vaaleana! :(

    VastaaPoista