perjantai 11. tammikuuta 2013

Kymmenen kysymystä

Ajateltiin nyt vastailla kysymyksiin mitä meiltä on usein kysytty. 



1. Mikä on parasta- pahinta kaksosena olemisessa?



Pinja:

Parasta: Parasta on kun on aina kaveri matkoilla. Pienenä oltiin kuin paita ja peppu! :)
Pahinta: Pahinta varmaan on meidän vertailu ja aina on hirveä kilpailu keskenään.

Venla:

Parasta: On aina toinen silloin kun ei olisi ketään muuta
Pahinta: Kaikki pitää puolittaa ja molemmille pitäisi (mukamas) antaa saman verran...


2. Olisitko mielummin identtinen (kerro myös miksi olisit tai miksi et)



Pinja:

En haluaisi olla identtinen, sillä olisi tyhmää olla samannäköisiä. Pienenä jo riitti kun pukeuduttiin samanlaisiin asuihin; minä vaaleanpunaiseen ja Venla siniseen.

Venla:

En, sillä haluan silti omat persoonalliset kasvot mitkä erottaa minut toisesta.


3. Voisitteko seukata identtisten kaksosten kanssa?



Pinja:

Jaa-a.. Kyllä se olis ehkä hieman outoa..

Venla:

Olisi hassua, mutta jos nyt toiseen rakastuu niin minkäs sille mahtaa.


4. Mistä pidät eniten elämässäsi?
- itsessäsi?
- ulkonäössäsi?



Pinja:

Pidän siitä, että minulla on hyviä ystäviä ja ihmisiä joihin voin aina luottaa. Itsessäni pidän varmaan eniten siitä, etten koskaan anna kenenkään kävellä ylitseni. Ulkonäössäni pidän eniten hmmm... silmistäni, jotka ovat hieman eri muotoiset. Mielestäni ne ovat persoonalliset! ;)

Venla:

Olen itsevarma ja osaan ajatella itse! Isot siniset silmät ja vaaleat pörröhiukset!


5. Mitä pelkäät?



Pinja:

En pelkää mitään muuta niin paljon kuin korkeita paikkoja! Hui!

Venla:

Vammoja, sairauksia, hyönteisiä, käärmeitä... Pienenä kammosin nappeja!!


6. Omituinen tapasi?



Pinja:

Outo virnistykseni, joka tulee esiin vain kuvissa..

Venla:

Syön maustamatonta viiliä maustamattomana...


7. Erikoinen asia sinussa ?



Pinja: 

Varmasti nauruni. Se on totisesti erikoinen!

Venla:

Olen niin sanotusti "gamer chick". Konsoleilla tulee pelattua.



8. Mitä muuttaisit itsessäsi jos voisit?



Pinja:

Minulla on diabetes ja jos voisin muuttaa itsessäni jotain, haluaisin olla vain terve. Terveyttään ei osaa arvostaa ennenkuin sairastuu..

Venla:

Pienentäisin vähän mun päärynäpeppua!

9. Rakkain tavarasi, -muistosi, -paikka?



Pinja:
Rakkain tavarani on varmasti oma sänkyni. Illman kunnollista unta ei mistään tulisi yhtään mitään. Rakkain muistoni on varmasti viime joulun reissu Malágaan. Ahh siellä oli niin ihanaa! Kaikista rakkain paikka minulle on koti. Olen kotikissa! :)

Venla:

Kaikki kenkäni! En voisi kuvitellakaan tuskaani jos joku tulisi ja veisi ne. Mulle on aina 
pienestä pitäen ollut traumaattista heittää rikkinäiset tennarit roskikseen!
Rakkaimmat muistot koostuu kaikista ala-asteella käydyistä Hiidenlinnan kesäleireistä, leirit olivat ehdottomasti vuoden kohokohtia! Rakkainta paikkaa mulle ei itseasiassa ole, sillä olen enemmänkin sellainen "jalat vie minne vie" -tyyppiä, mutta onhan se aina ihanaa päästä lopulta kotiin...


10.Missä näet itsesi 5 vuoden päästä?



Pinja: Näen itseni hyvässä työssä ja asumassa omassa kodissa.


Venla:

No tähtäys on New Yorkin kattoasuntoon suoraan kaupungin sydämessä ja näyttelijän ura... Mutta ollaanpas realistisia, Varmaan hikihatussa etsin työpaikkaa ja olen pulska kuin mikä stressin ja opiskelun myötä.





Kaksoset toivottaa hyvää viikonloppua! -Pinja & Venla

4 kommenttia:

  1. Tää on tosi kivan persoonallinen blogi! :)
    Jään ahkerasti seurailemaan!

    ois toki kiva jos kattoisitte myös mun! http://lifewithmadde.blogspot.fi/ ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Persoonallista haettiinkin Pinjan kanssa, kiva huomata että ollaan onnistuttu jossain määrin! :)

      Poista
  2. Pakko sanoo, et teidän blogi vaikuttaa mukavalta ja ootte molemmat ihan superkauniita. :) Jään seurailemaan!

    http://peace-love-hustle.blogspot.fi/

    VastaaPoista