maanantai 11. helmikuuta 2013

Käärmeen vuosi

Hyvää Uutta vuotta kaikille (taas) ! Olin lauantaina Nikin kanssa katsomassa Töölönlahdella Kiinalaisen Uuden vuoden kunniaksi pidettyä ilotulitusta. Hirveän sään takia ei jaksettu mennä katsomaan esityksiä, joita oli Lasipalatsin aukiolla pitkin päivää.


En oikein ole ehtinyt kirjoitella mitään tänne, sillä koulun puolella on ollut niiiiiin paljon tekemistä. Etenkin kun otin ruotsin (lukio) kurssin etänä... Eikä ruotsi ole yksi niistä mun parhaimmista aineista. Ystävänpäivän vietän ruotsin koetta tehdessä, jipii! :) Kukakohan nuo päivämäärät oikein valitsee?
Onneksi koko ensi viikko on hiihtolomaa ja silloin on (ehkä) hieman aikaa kirjoitella jotain "järkevääkin". :)

Mulla on nyt hirveesti inspistä tehä semmosia "DIY" (tee se itse) postauksia. Olen aikamoinen askartelija, ja täältä mun huoneesta löytyy aika paljonkin ite tekemiä/tuunaamia juttuja. Pitäis vain löytää aikaa ja jaksamista kuvata niitä :). Ainakin ystävänpäivän kunniaksi voisi tehdä yhden!



 Väkersin kaikkien iloksi tähän loppuun vielä giffin, josta ei tullut ihan semmoinen kun oli mielessä! :)    

                                                          Kivaa alkuviikkoa kaikille!

                                                                   Puss och kram

                                                                         -Pinja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti